Kaip išgyventi skyrybų skausmą?

Straipsnyje Kaip išgyventi skyrybų skausmą pristatomas skyrybų metu Patiriamo streso lygio nustatymo testas, papildantis informaciją apie skyrybų procesą puslapyje Psichologo konsultacija.

Skyrybų metu jaučiame didelį poveikį dėl išgyvenimų, susijusių su didžiuliais pasikeitimais ir nežinia, kuri mūsų laukia. Šiuo laikotarpiu labai svarbu, kad jūs padėtumėte patys sau išgyventi šį laikotarpį.  Taigi, kaip išgyventi skyrybų skausmą?

Kaip išgyventi skyrybų skausmą?

Kaip isgyventi skyrybu skausma

kaip išgyventi skyrybų skausmą

Visų pirma įsivertinkite, kokį poveikį jums daro šis svarbus gyvenimo įvykis.  Tai galite padaryti pasinaudoję šiuo patiriamo streso lygio nustatymo testu. Prašymas atsiųsti testą.

Testas yra sudarytas iš trijų dalių:
1. Patiriamų požymių identifikavimas. Identifikavimas vyksta keturiuose lygmenyse:  Fiziniai simptomai; Emociniai simptomai; Psichologiniai simptomai ir Elgesio simptomai.

Kai pažymėsite visu simptomus, kuriuos jus patiriate per pastaruosius 6 mėn. tai  skaičiuoklė suskaičiuos rezultatus, kuriuos pamatysite skyrelyje:

2. Įvertinimas. Šioje dalyje rasite susumuotus  savo patiriamų simptomų įverčius. Kartu rasite ir gautų rezultatų interpretaciją.  Čia reikėtų atkreipti dėmesį į tai, jog yra svarbu  ne tik patiriamų simptomų suma, tačiau ir kokiame lygmenyje jų yra daugiausia. Pvz. jei Fiziniame, tai jums derėtų daugiau dėmesio skirti pratimams, padėsiantiems jūsų kūnui atgauti normalią būseną.  Na ir paskutinėje dalyje:

3. Rekomendacijos, jūs rasite skyrybų psichologo Streso įveikos rekomendacijas.

Priklausomai nuo Jūsų situacijos, Jums derėtų imtis sekančių9 veiksmų:

  1. Skirti pagrindinį dėmesį savo kūnui, kad galėtumėte ramiau reaguoti į įvykius.  Savo kūnui turite duoti didelį fizinį krūvį. Tai gali būti bėgimas, greitas ėjimas, plaukiojimas baseine. Labai veiksminga yra pirtis, t.y. kontrastinės procedūros: karštos ir šaltos.
  2. Susitvarkyti su savo emocijomis. Jai jaučiate, kad norite verkti, verkite. Jei jaučiate pyktį – išliekite jį daužydami pagalvę.  Jei jaučiate didelį baimės priepuolį – atlikite 1 minutės nekvėpavimo pratimą ir po sekantį – 5 minučių juoko jogos pratimą. Šie pratimai padės Jums įveikti streso padarinius kūne.
  3. Užimkite savo mintis svarbiais Jums dalykais: Kaip galėčiau padidinti savo pajamas? Kaip gauti savo palaikymą? Kaip padėti vaikams įveikti skyrybas?

Tačiau visos priemonės bus trumpalaikės, jei nežinosite savo patiriamo streso priežasčių. Tai, kad Jūs skiriatės, tėra tik pasekmės Jūsų bendro gyvenimo su sutuoktiniu. Jei norėtumėte nustatyti gilumines savo patiriamo streso priežastis ir  gauti konkrečias rekomendacijas jų įveikai,  kreipkitės į skyrybų psichologą, paspausdama ant paveiksliuko, esančio žemiau.

Atverk duris į šviesesnį gyvenimą

Atverk duris į šviesesnį gyvenimą

Informaciją straipsniui Kaip įveikti skyrybų skausmą? parengė

Šeimos santykių ir skyrybų psichologas  Vilniuje ir internetu Mykolas Truncė

 Sužinokite daugiau sau naudingos informacijos apie tai, kaip išgyventi skyrybų skausmą:

Skausmingiausias skyrybų variantas, puslapyje Skyrybos

Kodėl skiriamės, puslapyje Skyrybų priežastys

Kaip sumažėja mūsų saugumas skyrybų metu, puslapyje Saugumo jausmas

Kaip galite įveikti skyrybų skausmą, puslapyje Konsultacija Kaip išgyventi skyrybas?

Tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

Comments are closed.